poniedziałek, 25 marca 2013

Ola się przedstawia


Dziś przedstawię Wam się ja - Ola z moim kochanym skarbem - Grzesiem...


...taki malutki był jeszcze niedawno. 
Jestem mamą pracującą na cały etat i próbującą połączyć życie codzienne z nocnym trybem tworzenia. Doba jest dla mnie zdecydowanie za krótka. Blog powstał z potrzeby tworzenia i troszkę zdyscyplinowania mnie w rękodziele. Pomysł był dobry więc od ponad roku coś tam sobie dłubię. Najbardziej wciągnął mnie świat drutów i drucików ale bynajmniej nie tych do robienia szalików a takich zwykłych drutów ze sklepu metalowego. Jeżeli chcecie zobaczyć technikę wire wrappingu zapraszam na mojego bloga pikotki.blogspot.com. Oprócz owijania drutem nie straszne mi inne techniki i lubię nowe wyzwania i za pomocą Waszych blogów inspiruje mnie i uczy coraz więcej i więcej .....


 POZDRAWIAMY SERDECZNIE

6 komentarzy:

  1. a my już się znamy :) i tego przystojniaka też! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witajcie Kochani - ale Przystojniak! idę na Twój blog.... ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witajcie Olu i Grzesiu:) Ja też mam małego Grzesia

    OdpowiedzUsuń
  4. Milo mi Cie poznac :) Slicznego slodziaka masz :) Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam, miło Was poznać:)

    OdpowiedzUsuń