wtorek, 16 kwietnia 2013

1. poduszeczki do domku dla lalek

Witam wszystkie mamusie ... 
Na blogu powstanie nowa zakładeczka z tutorialami do domku dla lalek jak zrobić różne gadżety od poduszeczek po meble różnego rodzaju ... 
Jak wiadomo każda mała dziewczynka ta zupełnie mała i taka troszkę większa marzy o domku dla lalek barbie ... Już od dłuższego czasu chodził mi taki po głowie na początku miał być ze sklejki no ale cóż u mnie tej sklejki jak na lekarstwo wiec domek powstanie z czego innego .. ale na obecną chwilkę domku nie ma wiec zajęłam się przygotowywaniem gadżetów do niego ... Na pierwszy ogień poszły podusie wiadomo każdej lali najbardziej potrzebne ... Były szyte ręcznie gdyż moja maszyna od grudnia startuje i chyba uznała ze już mnie nie kocha ... Poduszeczki wyszły takie najprostsze ... 
A prosto sie szyje ...
1. wycinamy po dwa kwadraty lub prostokąty na każdą podusie
2. odwracamy na lewa strone i zszywamy zostawiając otwór aby odwrócić
3. odwróconą podusię wypychamy wkładem takim do zabawek i zaszywa otwór 
4. można góre przyozdobić albo kokardką, albo guziczkiem, albo tym na co macie ochotę 




wykroje na podusie



życze miłego tworzenia 

pozdrawiam Paulina z Mała Sztuka

1 komentarz:

  1. słodkie podusie z fajnego materaiłu, a pamiętam jak w dzieciństwie tata zrobił mi domek dla lal z tekiego a la przeźroczystego plastiku (nie wiem jak to się fachowo nazywało, ale zostało mu z czegoś) i to był dla mnie najlepszy domek na świecie:) Nie ma to, jak zrobić coś samemu dla dziecka!

    OdpowiedzUsuń