czwartek, 4 kwietnia 2013

Być Kobietą - Damą być - finał

Dziękuję bardzo za udział w Marcowym wyzwaniu "Być Kobietą - Damą być"

                                                  

wasze prace były cudne i różnorodne, długo myślałam i postanowiłam wyróżnić dwie osoby Kasię  i Od rana do wieczora . Kasia za jej śliczny komplecik dla małej damy a Od rana do wieczora za przepiękną lale w której ubranka chętnie bym się i ja ubrała:) a oto i prace dziewczyn mam nadzieję że nie będą mi miały za złe pokazania bo naprawdę są cudne:)
                                                                 Lala Od rana do wieczora



Komplecik dla małej damy od Kasi





                                                        Dziewczyny oto banerek dla was


i proszę o kontakt na maila wiolinka83@gmail.com

Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do kolejnego wyzwania, które ukaże się na dniach:) 


6 komentarzy:

  1. Piekne prace :) Gratulujacje dla dziewczyn :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Prace jak małe ciasteczka takie urocze ;)
    Gratulacje ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniale Dziewczyny - Gratuluję i pozdrawiam ;-)!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ogromnie się cieszę i równie ogromnie dziękuję!!! Czuję się na prawdę wyjątkowo. Już wysyłam maila :)
    ściskam gorąco!!
    a..., zapomniała bym... życzę zarówno Wam jak i sobie w końcu WIOSNY :)

    i już czekam na koleje wyzwania :)

    http://etat-mama-i-tata.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń