czwartek, 5 września 2013

PODSUMOWANIE wyzwania "Polskie zboża"



WITAJCIE!!
Bardzo Wam dziękuję za udział w cyklicznym wyzwaniu w Klubie Twórczych Mam
 i zgłoszenie pięknych prac...


Miałam nie lada problem z wyłonieniem zwycięzcy, ale o tym za moment...

Oto galeria prac, które zostały zgłoszone:

CreaDiva

Violka

Violka

Violka

Szafran


Czarna Dama

Katrin

KasiaN

karto_flana

Izuśka

AsiaB

AsiaB

AsiaB

AsiaB

 
nitus

Kolejność przedstawionych powyżej prac jest przypadkowa...
O pomoc w nagrodzeniu jednej z Was poprosiłam swojego męża oraz przyjaciółkę...ponieważ było mi niesamowicie trudno wybrać TYLKO jedną osobę!

ZWYCIĘŻYŁA ... Violka i jej przecudna zakładka ze strachem na wróble...urzekł mnie również pomysł na Makową i Chabrową Panienkę...po prostu słodkie!
Violu poproszę o adres na mail tynka.p84@gmail.com
Do Ciebie powędruje ten drobiazg:

Z przyjaciółką jednogłośnie wybrałyśmy Violę, natomiast mojemu mężusiowi spodobał się obraz Izy :) Izuniu, do Ciebie adres mam, ale na swoją nagrodę, specjalnie zrobioną przez mojego męża (ponieważ nie było w planie nagrody dodatkowej) będziesz musiała chwilkę poczekać...

Serdecznie Wam gratuluję...
Oto banerek do pobrania dla Violi i Izy :)


DZIĘKUJĘ za Wasz udział w wyzwaniu...

ZAPRASZAM w imieniu Zespołu KTM do kolejnych zabaw!

tynka




4 komentarze:

  1. gdybym to ja miała wybierać też postawiłabym na stracha :) gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Tynko za zabawę oraz że moja praca Ci się spodobała :) I Twojej przyjaciółce także :) O matkooo ale się cieszę. Aż się chce chwytać za igiełkę i coś tworzyć...
    Gratulacje dla Izuśki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje dla zwyciężczyń!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje dla dziewczyn:) Naprawdę świetne prace:)

    OdpowiedzUsuń