niedziela, 19 stycznia 2014

Edyta się przedstawia

Oto ja! Damska mniejszość i męska przewaga liczebna.
Na co dzień mama dwójki urwisów, którzy czasami dają nieźle w kość ;) Do pełni szczęścia brakuje mi tylko córeczki. Może kiedyś... Fajnie byłoby komu przekazać swoją "spuściznę" bo póki co "męska przewaga liczebna"  nie podziela moich artystycznych pasji ;)
Uwielbiam podróże, zwłaszcza te w góry. Małe i wysokie. Razem z mężem staramy się zarazić dzieciaki tą pasją. Mamy nadzieję, że pokochają górskie wędrówki jak i my.
Kolejną moją pasją jest fotografia. Zaraził mnie ją tata, wiele lat temu. Początkowo "specjalizowałam" się w kadrach pocztówkowych, fotografii górskiej, przyrody. Odkąd pojawili na świecie się moi synowie staram się uwieczniać nasze chwile, aby zachować je na długie lata.
Lubię wszelakie twory artystyczne. Już w dzieciństwie mama, jak i obie babcie zaraziły mnie pasją do haftu, szydełka i drutów. I tak mi zostało do dziś. W wolnych chwilach także maluję i rysuję. A "po godzinach" zajmuję się grafiką.
Bardzo mi miło gościć w tak świetnym gronie Klubu Twórczych Mam.
Serdecznie pozdrawiam, Edita

                          

                                

Edyta zaprasza do siebei na bloga Kreatywnie By Edit  i na fb Kreatywnie by Edit 

3 komentarze: