wtorek, 25 marca 2014

Wyzwanie cykliczne "W tym deseniu"

Czas na nowe wyzwanie cykliczne w Klubie Twórczych Mam...
Wiosna z nami zatem robi się kolorowo...a kolory kojarzą mi się także z różnego rodzaju deseniami...kratką, groszkami i paseczkami...
Co Wy na to?
Zapraszam do udziału w wyzwaniu pt. 

"W tym deseniu, czyli w paski, groszki i krateczkę"


Zasady udziału:
1. Pobranie bannerka, podlinkowanie go
 i umieszczenie u siebie.
2. Do zabawy można zgłosić maksymalnie 3 prace związane z tematem, prace powinny być nowe, wcześniej nie publikowane.
3. Termin zgłaszania prac 25.03-25.04.2014 (w komentarzu pod postem proszę o link do Waszego posta z pracą)
4. Ogłoszenie wyników do dnia 28 kwietnia :)
5. W nagrodę niespodzianka :) 
(wysyłka na terenie PL)

A oto inspiracje naszego zespołu :)

Agnieszka zrobiła wałek do łóżeczka dla niemowlaka:


Edyta wykonała czapę dla kibica naszych zachodnich sąsiadów:


Wiola wykonała lalę w sukience w groszki:


Diana stworzyła uroczą królisię w uszkami w kratę i sukience w groszki:


Hania uszyła wiosenne pasiaste, kwieciste poszewki na podusie:


I ja...zrobiłam chustecznik w groszki, kratkę 
(i maki oczywiście, co by jasne było, że to moje):



 oraz torcik z kawą
...w końcu też wpasował się w deseń ;) paseczkowy...


Serdecznie Was zapraszam do pozostałych naszych wyzwań:

POZDRAWIAM
tynka

10 komentarzy:

  1. Ale super wyzwanie :) Wczoraj wrzuciłam na bloga owieczki w kropeczki :(
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgłaszam sweterek. Mam nadzieję, że trafiłam :-)
    http://mojkolowrotek.blogspot.com/2014/04/kojojowy.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Chciałabym zgłosić królisia w sukience w paski :)
    http://zszydelkiemprzezzycie.blogspot.com/2014/04/troche-tak-jak-by-niemoc.html

    pozdrawiam
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  4. wybralam kropeczki :) i stworzylam kartki gratulacyjne z okazji narodzin dzieciaczkow :)
    zobaczcie sami:

    http://artekatie.wordpress.com/2014/04/12/babies-arrival/

    OdpowiedzUsuń
  5. Witajcie zgłaszam moja karteczkę http://nitusiek.blogspot.com/2014/04/karteczka-z-sukienka-w-grochy.html

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam :) Zgłaszam do wyzwania swoją laleczkę w sukience w kratkę - oto link http://filcowewytworki.blogspot.com/2014/04/lalka-ciocia-kinga.html

    OdpowiedzUsuń
  7. dziewczyny...niedawno minęła północ...dziękuję za udział w wyzwaniu :)
    pozdrawiam...wkrótce ogłoszenie wyników

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam. Tak skromnie i nieśmiało chciałabym zapytać o wyniki wyzwania :) Były już? Przeoczyłam coś ?

    OdpowiedzUsuń