środa, 7 stycznia 2015

Coś dla lal



Gdy tynka robiła projekty sukni dla tekturowej lali z moją Kalą, ja dziergałam nowe ubranka i ciepłe pledy, poduszki oraz dywaniki dla nowych laleczek Zosi-córki tynki. Oto jak wyszły:




Komplet w kolorach zieleni i szarości:



... I szaro-różowym


Komplecik czapka i szal oraz płaszczyk:



I dwie lalki razem w nowych wdziankach ...



... siedzą obie na bardzo puchatym pledzie :)


Nowa właścicielka zadowolona :) i do JAK !! Teraz na spacer może chodzić ze swoimi nowymi przyjaciółkami.
A Wy? Szyjecie, dziergacie, projektujecie ze swoimi córkami nowe ciuszki dla lal?

Pozdrawiamy


2 komentarze:

  1. Fajne ubranka :)
    Ostatnio dostałam zamówienie od syna na kamizelkę dla renifera na zimę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdarza mi się robić ubranka dla lal mojej córeczki :-) Fajna zabawa :)
    Twoje ubranka stylowe :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń