sobota, 8 października 2016

Witamy nowe projetantki

Dziś w zespole Klubu Twórczych Mam mamy przyjemność powitać nowe projektantki, którym oddajemy głos :)
Daria znana w blogowym świecie jako Etoile:
Witajcie, mam na imię Daria, mam 29 lat i jestem mamą dwójki dzieci. Nina w październiku skończy dwa latka, a Adaś w zeszłym tygodniu obchodził szóste urodzinki. Rękodziełem zajmuję się od wiosny 2010 roku. Tworzenie jest dla mnie odskocznią od codzienności, od problemów i domowych obowiązków. Uwielbiam wieczorem, kiedy dzieci śpią, rozłożyć swój kram i robić to co podsuwa mi wyobraźnia. Największą przyjemnością jest moment gdy to co wykonam naprawdę mi się podoba lub  podoba się komuś innemu. Prowadzę bloga: http://eetoilee.blogspot.com/

Najbardziej jestem dumna z prac, które wymagały ode mnie najwięcej poświęcania, nad którymi spędzałam niezliczoną ilość godzin, dmuchałam na poparzone palce i wiele razy chciałam wszystko wyrzucić do kosza... ale jednak dotrwałam do końca, a efekt mnie zadowolił. 
Ze starszym dzieckiem większość czasu spędzamy na dworze, ostatnio ćwiczymy pisanie, naukę godzin itd. Lubimy czytać książki. Adaś uwielbia malować farbami, rysować kredkami, pisakami
lepić plastelinę.




Ada znana również jako hafciarka
 
Witam, jestem Ada mam 23 lata, jestem studentką pedagogiki.  Prowadzę bloga: http://hafciarkablog.blogspot.com/
Mam małego synka, który na imię ma Julek.
Kocham rękodzieło, nie wyobrażam sobie dnia bez haftowania. Moją techniką przewodnią jest właśnie haft krzyżykowy. Szyję też zabawki i akcesoria dla mojego pierworodnego. Zajmuję się także od czasu do czasu robieniem biżuterii z koralików.
Rękodziełem zajmuję się od dłuższego czasu, już w gimnazjum zajmowałam się robieniem kolczyków. Liceum to czas, gdzie nauczyłam się szyć i haftować. Całą rodziną jesteśmy też rekonstruktorami historycznymi. Szyję nam ręcznie stroje i dodatki. W sierpniu zrobiliśmy Julkowi średniowieczny chrzest święty, o którym możecie poczytać tutaj.
Tworzę przede wszystkich dla siebie, to jest mój czas, mój odpoczynek. Nie umiem siedzieć z rozłożonymi rękami, zawsze coś można zrobić. Swoimi pracami obdarowuje moją rodzinę i znajomych.

Po urodzeniu synka przeszłam na urlop macierzyński, mam dużo czasu dla Julka, czas spędzamy bardzo różnie. Chodzimy na plac zabaw, a tam króluje huśtawka. Julek bardzo lubi śpiewać i tańczyć. Często ja śpiewam a on mi wtóruje i tańczy. Jesteśmy też na mlecznej drodze i nie wiem naprawdę kiedy będzie koniec tej przygody. Lubi bardzo zabawki sensoryczne, także te, które sama mu zrobiłam. Jest bardzo towarzyski, bardzo lubi bawić się z dziećmi. 






Dziewczyny cieszymy się, że będziemy razem pracować, mamy nadzieję, że spodoba Wam się w naszym Klubie :))


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz