środa, 16 grudnia 2015

Podsumowanie wyzwania gościnnej projektantki- "Daleki Wschód"

Witajcie! Dziś mamy dla was podsumowanie wywania gościnnej  projektantki- "Daleki Wschód".

Oto zgłoszone prace:

anislawa i jej chińska karteczka:


oraz japońska laleczka od bevy


 A teraz oddaję głos Joannie- naszej gościnnej projektantce, która wybrała zwycięską pracę:


Zakończyło się moje wyzwanie jako Gościnnej Projektantki. Niestety niewiele osób wzięło w nim udział, ale to zapewne z powodu przyszykowań do Świąt Bożego Narodzenia. Ale co zrobić skoro to takie zadania każdej pani domu i mamy.
W wyzwaniu wzięły udział tylko dwie blogerki: Anislawa i Beva. Obie stworzyły przecudne prace i trudno mi było wybrać tę pierwszą. Dlatego zdecydowałam, że obie otrzymają ode mnie drobne upominki za udział w zabawie. Dedykowaną szydełkową serwetkę oraz drugą rzecz niespodziankę słusznie rozdzielę.
Dziękuje za udział w zabawie i do zobaczenia w kolejnej w KTM!

Joanna

p.s. proszę obie uczestniczki o kontakt na emaila podanego w profilu na blogu.
Oto adres bloga Asi: http://jjka07.blogspot.de/

Oraz nasze wyróżnieniowe banerki dla obu dziewczyn:




Serdeczne gratuacje :)

Wyzwanie gościnnej projektanti na naszym blogu wchodzi w fazę przerwy światecznej, zatem do zobaczenia po nowym roku

Pozdrowienia!
Zespół

3 komentarze:

  1. ciężkie te Wasze wyzwania :) no ale w końcu jak by było łatwo to by to nie było wyzwanie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też myślę, że to z powodu Świąt bo temat był bardzo ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dziękuję i pozdrawiam przedświątecznie cały zespół!:)

    OdpowiedzUsuń