niedziela, 9 października 2016

Czekoladownik - tutorial

Witajcie,
Dzień Nauczyciela zbliża się wielkimi krokami. Na pewno wiele z Was zastanawia się jak w tym dniu podziękować nauczycielom. Z tej okazji chciałabym Wam dzisiaj pokazać jak przygotować prosty upominek :)
Czekolada to słodki, niezobowiązujący prezent, ładnie opakowana wywoła uśmiech na każdej twarzy.


Oczywiście czekoladowniki mogą być ubrane w więcej dodatków, jednak dzisiaj chciałam Wam pokazać, że ten prosty może wykonać praktycznie każdy, bez użycia specjalistycznych przydasi scrapbookingowych.
Co będziemy potrzebowały?
- arkusz papieru wizytówkowego lub kartkę bloku technicznego,
- arkusz kolorowego papieru, mój akurat pochodzi z Lidla (może być też mocniejszy papier do pakowania prezentów),
- serwetka do filiżanki (do kupienia w większości sklepów z artykułami gospodarstwa domowego)
- wstążka, tasiemka ok. 55 cm
- nożyczki, nożyk, klej

Jako ozdobę wykorzystałam digi stempelek babeczki pochodzący z bloga: http://alicecreations.blogspot.com/  Możecie też poszukać innych grafik wpisując w wyszukiwarkę "freebies cupcake" lub po prostu "digi stemple".

Moje opakowanie mieści popularną czekoladę z orzechami (wymiary czekolady: 8cm x 16 cm x 1,5 cm).


Z arkusza białego papieru odcinamy pasek o szerokości ok. 11 cm. i odkładamy go na bok (jeszcze się przyda); następnie większy kawałek papieru składamy tak jak pokazałam na zdjęciu poniżej.


Z mniejszego kawałka robimy kieszonkę, składając papier z trzech stron, tak jak pokazałam na zdjęciach poniżej (nadmiar papieru odcinamy):

Narożniki sklejamy, żeby całość się nie rozpadła.


Kolejny krok to docięcie prostokątów z kolorowego papieru (jeszcze ich nie naklejamy!)


Następnie naklejamy tasiemkę, mniej więcej przez środek naszego czekoladownika.


Teraz możemy przykleić kolorowy papier na okładki i na kieszonkę, którą wklejamy do środka.


I w ten sposób dobrnęłyśmy do końca :))


Swoje pierwsze w życiu czekoladowniki wykonałam z kolorowego papieru do prezentów i chociaż zdjęcia były fatalne, to mam do nich sentyment, może właśnie dlatego, że to pierwsze były :)

Mam nadzieję, że przyda Wam się kurs, bo tak zapakowana czekolada to świetny prezent na różne okazje :)

Pozdrawiam Was ciepło

Ania

3 komentarze: