czwartek, 3 listopada 2016

Podsumowanie Wyzwania Goscinnej projektantki- Smacznego

Witajcie! Całkiem niedawno zakończyło się wyzwanie naszej gościnnej projektantki Ani, znanej jako Angi. Zapraszamy do oglądania galerii zgłoszonych prac.

DEKORakcje




aa_dorota







A teraz poprosimy Anie o przyznanie nagrody dla zwycięskiej pracy. 

Witajcie kochani,
Chciałam wam bardzo podziękować za udział w moim smacznym wyzwaniu. Jest mi niezmiernie miło, że znalazły się osoby, które chciały się razem ze mną bawić w KTM.
Miałam trudny orzech do zgryzienia przy wyborze zwycięzcy, bo bardzo uwielbiam smakowite przedmioty oglądać i ... smakowicie jeść :D
Mój wybór padł na pracę, która mnie uwiodła swoją słodyczą właśnie, ale także prostotą i ... praktycznością ;)
A ta praca, która mnie tak urzekła, to uroczy igielnik w kształcie babeczki, który wyszedł spod zdolnych łapek Akrimeks.
Proszę cię o kontakt na adres: angi@op.pl.
Dziękuję bardzo jeszcze raz dziewczynom z DT za zaproszenie i do następnego równie smacznego spotkania ;)



Dziękujemy Aniu!

Wszystkich serdecznie pozdrawiamy i zapraszamy do naszych aktualnych wyzwań!

Zespół
KTM

4 komentarze: