niedziela, 30 października 2016

Wyzwanie Gościnnej Projektantki- Dostrzeż zwierzęta wokół nas.

Witajcie! Dziś w naszym klubie gościmy Karolinę, która przygotowała dla Was ciekawe wyzwanie. A może skuszą się na nie także Wasze dzieciaki?

Oto kilka słów od Karoliny.

Witajcie, mam na imię Karolina ale funkcjonuję jako zosiurkowa muma J pod taką też nazwą prowadzę swojego bloga




Rękodziełem zajmuję się od dawna ale w ciągu ostatnich lat szczególnie upodobałam sobie kartki, albumy i layouty. Bardzo lubię eksperymentować z technikami i stylami ale zawsze staram się aby moje prace były kolorowe, żywe i coś opowiadały ;)
Jak wszystkie mamy cierpię na chroniczny brak czasu J ale lubię wieczorem rozłożyć swój kramik i robić to co wyobraźnia mi podsuwa. Również moja 9-letnia córka Zosia zaraziła się rękodziełem i tworzy swoje własne „arcydzieła”.
Dziś chcę wszystkich gorąco zaprosić na nowe wyzwanie. Będzie łatwe i bardzo przyjemne; ponieważ niedawno był Dzień Kundelka a wkrótce będzie Dzień Weganizmu to proponuję

Dostrzeż zwierzęta wokół nas

czyli chodzi o to aby wykonać pracę związaną z wszelkimi zwierzakami (nie tylko domowe, mogą być również te dzikie). Pracę można też wykonać z pomocą dziecka J

A to nagroda dla zwycięzcy

A oto kilka przykładów/inspiracji ode mnie i Zosi




 I prace na kiamieniach:




Dziękujemy Karolino za podzielenie się z nami Twoją twórczością.

Oto banerek do pobrania i wstawienia w wyzwaniowych wpisach.

Zasady naszych wyzwań sa tutaj.

Życzymy udanego tworzenia! Pozdrawiamy
Zespół


2 komentarze: