sobota, 25 marca 2017

Mama czyta - Katarzyna Michalak "Kawiarenka pod Różą"


Przechodząc między półkami w sklepie wpadła mi w oko okładka książki.. gdy wzięłam ją do ręki stwierdziłam, że muszę ją mieć. Tak też zrobiłam. Książkę pochłonęłam w jeden wieczór. "Kawiarenka pod Różą" Katarzyny Michalak to opowieść o młodej dziewczynie, która pewnego dnia zjawia się w Zabajce i przewraca do góry nogami spokojne życie mieszkańców miasteczka. Amelia, bo tak miała na imię główna bohaterka stanęła pewnego dnia przed starą kamieniczką, otworzyła drzwi i okna i uśmiechnęła się. Swoim zachowaniem Amelia spędzała sen z powiek niektórym paniom mieszkającym w Zabajce, lecz jej to nie wzruszało. Nie wiedziała sama kim jest więc nie miała nic do stracenia. Miała tylko kartkę z adresem owej kamieniczki i tyle tylko wiedziała....

Książka jak dla mnie idealna. Super się czytało, w treść książki wplecione zostały przepisy, które z chęcią wykorzystam. Historia Amelii nie kończy się w tym tytule, dalsze losy Amelii autorka opisuje w książce "Amelia", którą mam zamiar niebawem przeczytać :) 

Dobra herbata i książka przepis na udany wieczór :) 


Pozdrawiam
Wiola



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz